På besök i Stockholm del 1

Här kommer några bilder från vår dag i Stockholm, där vi var i fredags.

 Vi hade ett fantastiskt väder och dessa två bilder passade jag på att ta ute vid Alvik och Mälaren. Jag tror att man ser Kungsholmen och Stora Essingen men jag är inte säker på detta.

Efter mitt besök vid Bromma och Alvik åkte jag in till Centralen och mötte upp Fredrik och Mini. Vi traskade iväg på promenad men först köpte vi några Dumplings på Drottninggatan för att prova. Det blev vår förrätt innan vi hittade denna restaurang en bit ovanför Pub. Jag minns inte vad den hette men dom serverade ok thaimat. Trevlig inredning tyckte jag att det var.

Kommentera

