Högmod

Detta blev mitt bidrag till denna söndags fotoutmaning som handlar om de sju dödssynderna. Jag valde högmod och gjorde ett självporträtt av det. Hade tidigt en idé om att göra ett porträtt av varje dödssynd och sedan skapa ett collage. Men jag nöjde mig med en bild.

2 reaktioner på ”Högmod

  1. Agneta

    Fin bild på dej gumman:-)Var med maken och såg Girl with the dragon tattoo ikväll och den var klart sevärd!L&R febriga ännu så VAB några dar för mej:-/Kram

  2. Lindas Lilla Krypin

    Tack 🙂 Det handlar ju om högmod (fåfänga) så det är klart man måste ta en bild som man tycker om 😉 Jag vill nog oxå se den men det blir nog på video senare istället. Kram

Kommentera

