Förkylningtider

Den här dagen går i förkylningens tecken och här kurerar vi oss (läs jag) och tar det lugnt. Alla andra här hemma är friska och krya än så länge 🙂

Veckans fotoutmaning är himmel och helvete så jag har lite att fundera på medan jag kurerar mig.

2 reaktioner på ”Förkylningtider

  1. krya på dig :). Ja, verkligen klurigt tema, är dubbel teman aktuellt för hela 2012 tro? vågrät-lodrät, himmel-helvete?Själv mår jag bra, ska till Stockholm ikväll på föreläsning :)kram.

  2. Lindas Lilla Krypin

    Tack. Visst är det att fundera på, dom kommer nog att köra dubbel teman ett tag men tror du att det blir hela året? Vad roligt med besök i Stockholm 🙂

Kommentera

