Lindas Krypin…

… och nystart på WordPress. Jag har bestämt mig att byta tillbaka till WordPress igen och jag hoppas att det kommer att fungera bättre denna gång. Att jag byter tillbaka är nog för att jag upplever att det är en bättre blogg-plattform. Jag var egentligen aldrig missnöjd med själva WordPress utan jag hade problem med min dator som gjorde det segt att uppdatera. Då var Blogspot enklare. Nu fungerar datorn bättre och jag känner att jag vill tillbaka hit eftersom jag har saknat denna sida lite och de funktioner som finns i WordPress.

Men lite nytt är det, för min gamla WordPress-sida finns kvar och där har jag valt att importera alla inlägg som jag skrev på blogspot.com. Min blogspot-adress ska jag så småningom ta bort. Jag har även valt att ta bort lilla i denna version. Det är Lindas Krypin numera. Men fortfarande samma jag och sidan handlar om samma sak trots alla bloggbyten hit och dit. Den handlar om Familj, Foto och Vardagsliv.

Välkomna till Lindas Krypin 🙂

2 reaktioner på ”Lindas Krypin…

Kommentera

