Rea är bra :-)

Här kommer några mer bilder på vad jag passade på att shoppa när jag var på stan i lördags. Jag köpte nämligen en solskyddsdräkt åt Mini för att använda när vi ska utomlands. En långärmad tröja och byxor i en alldeles för stor storlek. Men den ska väl passa hela sommaren också tänkte jag. Halva priset på Polarn och Pyret samt köp 3 betala för 2 på deras reaplagg. Mini fick ett par vita tights med därifrån. Det är alltid bra att ha. Vad jag köpte till mig? Inget 🙂

4 reaktioner på ”Rea är bra :-)

  1. Har också kikat lite på en sån soldräkt det känns ju som ett måste till sommaren 🙂 Va härligt det låter att ni ska ut och resa.

    En sak jag letat efter utan att hitta är strumpbyxor med halkskydd. Har du hitat någon stans?

    1. Jo, man vill ju vara rädda om dom små :-). Jag har faktiskt hittat sådan strumpbyxor men det var på second hand. Har oxå letat i butik men inte hittat där. Så tyvär kan jag inte hjälpa dig men hittar jag ska du få veta 🙂

    1. Jag letar efter en solkeps till henne med men har inte hittat 🙂 rekomenderar starkt att du hittar soltröja år grabbarna. Behövs om man ska bada mycket 🙂
      Kram

Kommentera

