Kärlek & Romantik

Jag brukar kika på Fototriss varje vecka men jag har aldrig deltagit själv. Det är en fotoutmaning där man lägger upp tre bilder på ett bestämt tema i veckan. Denna vecka var temat kärlek och romantik. När jag satt och funderade på det temat och hur man skulle kunna ta en bra bild på det kom jag att tänka på dessa bilder. Jag har inte använt nya bilder utan valde att använda mig av ett par bilder som jag tog i höstas. Dessa blommor fick jag av Fredrik och för mig betyder dom mycket. Tre röda rosor för kärleks skull 🙂 Mitt första bidrag till Fototriss.

18 reaktioner på ”Kärlek & Romantik

  1. En jättebra första fototriss! Jag valde också att låta just rosor symbolisera kärlek & romantik i min triss! (Så jag tycker klart att ditt val av motiv är bra) Vackra bilder! 🙂

  2. Tack för alla snälla kommentarer på min första triss 🙂 Det är roligt när man får så positiv feedback på det man gjort och roligt att kika runt på alla era bilder som också är fantastiska. Onekligen är jag fast och kommer att delta fler gånger.
    //Linda

Kommentera

