Vinterpromenad efter Mälaren

För några veckor sedan tog jag en promenad efter Mälaren. Idag bjuder jag på en bild från den promenaden 🙂 Oftast när man går på promenad här så måste man passera E18 och/eller Industriområden innan man kommer till en trevligare vy. Lite tråkigt för det blir oftast så långa promenader innan man kommer till en mer trivsam miljö trots att vi bor rätt bra till. Men det finns fina miljöer som man kan ta sig till och här är en av dom.

5 reaktioner på ”Vinterpromenad efter Mälaren

  1. Agneta

    Fin bild:-)
    Har idag varit å tagit första twinrixen(Rasmus skrek nästan ihjäl oss+sköterskorna+infektion-vännen!!) och jag ska vara hemma från jobbet to å fre också eftersom jag har ont i kropp å hals ännu :-/Febern borta skönt nog!
    Kan bara bli bättre!
    Kram

    1. Vad bra att du fick ta sprutan i alla fall. Jag hörde honom ända hit 😉 Ska ni ta flera omgångar med sprutor? F och Mini kommer bara ta en gång. Sen blir det Mini som får ta en till nästa gång vi reser men sen ska vi ha fullgott skydd allihopa 🙂
      Ta hand om dig, drick mycket the och vila och krya på dig.
      Kram Linda

      1. Agneta

        Vi kommer att få ta en spruta just före vi åker och en efter vi kommit hem också.
        Jadu-d ekade av R skrik 😉
        Ska d du!
        Kram

      2. Ojdå så många har jag aldrig behövt ta tidigare när vi åkt. Har infektion ändrat rekommendationerna där uppe eller tar ni extra? Enligt BVC här så skulle Mini ta 18 månaders sprutan innan och sedan ska hon ta hep A. Thats it… Taskigt för R…
        Kram

Kommentera

