Lördag och mysmorgon :-)

Jag tror inte att vi har några större planer idag utan det blir att ta dagen som den kommer. Men en promenad blir det säkert nu när det är lagom kallt ute. Igår promenerade vi ner på stan och fast det var kallt var det riktigt skönt ute. En perfekt vinterdag med lagom kyla och sol ute, sen var det väldigt vackert igår med rimfrost i träden. Idag är det några grader minus men det är mulet och grått ute. Men det ser ut att kunna ta sig och bli lite bättre väder.

2 reaktioner på ”Lördag och mysmorgon :-)

  1. Agneta

    Fin bild gumman:-)
    Mådde lite tjyvens imorse så blev inge jobb för mej idag:-(
    Tänk om jag kunde få bli tvärpigg-vad lycklig jag skulle bli!
    Kram

  2. Det var en j****a förkylning det där som inte vill ge sig…
    Men du, jag tror du är lycklig, det är bara lite motigt just nu för att du ska påminna dig om det när du blir frisk igen 🙂
    Sen tänker jag påminna dig att du nu har tre veckor på dig att bli frisk :-)Så drick mycket the och ta det lugnt hemma så du kurerar dig…

Kommentera

