Fototriss – Upprepningar

Här kommer mitt bidrag till veckans fototriss. Lite upprepningar jag hittat när jag varit ute på promenad. Både naturens egna och skapade upprepningar av oss människor. Jag tycker att det var ett roligt fototriss-tema denna vecka. Det finns hur mycket som helst av upprepningar som man kan ta kort på bara man uppmärksammar dem.

Höll på att glömma. Fler trissar hittar ni här

20 reaktioner på ”Fototriss – Upprepningar

  1. Oj, så mycket snöbär du har! Jag konstaterade just att jag knappt hade några på mina buskar. Gillar den bilden extra mycket, det är snyggt att den är suddig och att bären sitter så fint grupperat!

Kommentera

