Fototriss – Utsikt

Veckans Fototriss ligger under temat utsikt och jag fortsätter på temat semester när det kommer till den utmaningen. Fast nu har jag varit hemma i Sverige och fotat mina bilder istället för i Thailand som tidigare. Vi stannande nämligen på en av Sveriges många utsiktsplatser när åkte hem från Umeå idag och jag kunde ta dessa bilder över Högakusten-bron. Det är en fantastisk utsikt där och detta blev resultatet på min fototriss.

Fler trissar hittar du här

13 reaktioner på ”Fototriss – Utsikt

Kommentera

