Lång Lång Fredag

Igår hade vi tänkt åka till Viken men strax innan vi skulle åka så kände jag att jag hade ont i halsen och vi bestämde oss för att stanna hemma istället. I morse när vi vaknade så kändes det verkligen som ett bra beslut. Då var det kallt och snöade och mitt halsonda var fortfarande kvar. Nu är snön borta men det har varit kallt och hurvigt hela dagen. Idag har vi mest softat och soffmyst men en lite promenad till Coop har vi hunnit med. Jag har sovit flera omgångar men känner mig ändå bara lite sjuk. Hoppas det inte blir värre 🙂 Alla övriga hemma verkar friska i alla fall och det är skönt.

Foto: Fredrik B

En reaktion på ”Lång Lång Fredag

  1. Agneta

    Krya på dej gumman så gott d går:-)
    Jag käkar antiinflammatoriskt jag eftersom jag i må fick ont i nacke å i ti händer och knän.Onsdag var jag på VC å träffade läkare + tog en massa prover.Han sa att jag fått inflammation i lederna efter min förkylning(den jag hade före Thailand :-/) Så jag får se hur länge jag måste vara hemma från jobbet?! Håller på att kännas lite,lite bättre nu m medicinen.
    Hälsa Fredrik att han tagit ett fint kort på dej och lillan.
    Kram,kram på er

Kommentera

