1 Maj

Då är det 1 maj och vi är på väg hem igen. Det har varit skönt med en lite längre ledighet men samtidigt känns det som jag nästan inte hunnit jobba så det blir nog bra med jobb imorgon 🙂 Igår bjöd vi in oss själva på grillning till syrran. Första grillningen för i år och man kan lätt säga att vi legat av oss. Vi brukar ha hunnit grilla några gånger så här runt Valborg. Det är bland det godaste jag vet att grilla och man kan om man bara har fantasi variera grillningen hur mycket som helst. Gott var det i alla fall med grillad Entrecoté, potatissallad och lite hasselbackspotatis.image

3 reaktioner på ”1 Maj

  1. Vi premiär grillade oxå igår, grattis till jobbet, va roligt. Jag har sökt samma här nere men inte fått det . Däremot har jag fått på försäkringskassan, känns bra just nu. Bättre lön och mycket bättre villkor i övrigt. Inte lika mycket frihet i att styra sin arbetsdag men å andra sidan känns det inte som om jag behöver så mycket spänning på jobbet just nu 🙂

  2. Agneta

    Vi grillade lördag och söndag.Inte igår dock(klarade oss rätt bra ändå 😉
    Har jobbat igår och idag-känner mej rätt mör när jag kommer hem men d går bra!
    Du ska inte hänga m på rajraj den 10/11 tro?!?? Verkar som om E-Type,Haddaway m.fl kommer hit då….fundera!
    Är lite halvsugen att komma en runda t S-holm i sommar(jag själv eller med Linus).
    Ha d gött!
    Kramiz å puzziz på er alla

Kommentera

