Väder hit och dit…

image

Är det någon mer än jag som tycker att det är fint väder på veckorna och sedan regn lagom till helgen. Så har det nu varit de senaste två helgerna. Känns lite trist när man inte hinner vara med när det är fint väder ute. Annars är det bra med oss. Jag ska kanske inte gnälla så mycket eftersom jag var ledig i fredags och det var väldigt trevligt väder då. Vi hann på kottjakt och lite annat innan vi lite senare åkte till Viken. Idag kom vi hem lite tidigare eftersom det regnade på förmiddagen men här har det nu varit fint sen vi kom hem. Hörde att det premiärbadats hemma i Umeå så jag får nog ladda för bad nästa helg 🙂 Hoppas vädret blir fint bara…

En reaktion på ”Väder hit och dit…

  1. Agneta

    Kommer ni hem t midsommar?!
    Margit ligger på lassa nu och vi har en vattenskada i lillstugan så vet inte riktigt hur allt blir för oss.Hoppas,hoppas vi kan vara i stugan i alla fall:)
    Fin t-shirt på fin tjej förresten!
    Kram,kram från mej t dej min vän

Kommentera

