v 18 + 1

Semester, så jag går ut hårt här efter den långa bloggtorkan med två inlägg idag 😉

Igår var vi på ultraljud och fick se nästa lilla pyre. Vi är idag i vecka 18 +1 eller vecka 19 som jag vill säga. Allt på ultraljudet såg bra ut och beräknat datum för den lilla blir den 9 december. Det är en rätt häftig känsla att ligga där och se att det rör sig i magen. Nu har jag börjat känna lite sparkar och så, inte så ofta utan någon gång då och då. Jag mår bra men är fortfarande trött. Kommer inte ihåg att jag var så här trött med Mini. Men mitt järnvärde ligger bra. Vet inte men jag tycker att det ser ut som en lite hund i magen 🙂 Om det är en pojke eller flicka vet vi inte ännu och valde igår att inte ta reda på det.

Kommentera

