Dagens ”att göra” lista

Här är dagens ”att göra” lista för idag som är min andra första semesterdag. Idag börjar min andra semester efter att ha varit in och jobbat några veckor. Det som slår mig när jag kikar på listan är att jag är nog den enda som skriver upp på ”att göra” listor när jag ska ringa eller i det här fallet maila vänner. Vilken bra vän man känner sig som inte kommer ihåg att göra det ändå. Fast annars är det som att man tänker göra det men det blir inte gjort för att man gör en massa andra saker… 

Kommentera

