21 + 2

Då var jag i vecka 21 + 2 eller som man säger vecka 22. Det känns som att jag är ganska stor och fortsätter magen att växa i den här takten kommer jag bli gigantisk. Fast viktmässigt har jag inte ökat så mycket. Jämfört med när jag väntade Mini har jag ökat ett par kilo mindre i vikt nu än då om man ser till samma vecka. Illamåendet har släppt helt och tröttheten känns också bättre. Det är skönt kan jag säga och jag mår riktigt bra. Fast även om jag är piggare känns det som att jag kan sova mycket fortfarande. Nu har jag 129 dagar kvar och jag har gått drygt 53 % av graviditeten.  Det sparkar i magen lite till och från nu och det är flera gånger om dagen.

4 reaktioner på ”21 + 2

Kommentera

