God morgon fredag

God morgon alla glada, och alla övriga också. Min andra morgon som tågpendlare idag. Igår blev det en alldeles fantastisk lång dag. Jag åkte redan kl 6 och var hemma efter 19.30. När jag kom hem så sov redan Mini så henne hann jag aldrig träffa igår. Själv la jag mig i sovrummet och slappade resten av kvällen medan jag såg serier. Idag tänkte jag sluta tidigt och åka hem så det kommer kännas bättre. Jag måste säga att det är trevligt att åka tåg då man kan kika på alla medresenärer och gissa vad dom gör, vart dom ska, bor, ja lite av varje som jag kommer på. En del verkar jobba medan dom flesta tar på sina hörlurar och blundar sen hela resan. Det ska jag med göra alldeles strax och lyssna på bok 🙂

Ha en bra dag nu alla. Bilen förresten har jag inte hört något om så där vet jag inte vad det är för fel ännu.

image

Kommentera

