Fototriss tema stenigt

Idag hade jag inte tänkt lämna in någon triss. Jag hade kanske tänkt göra det senare i veckan. Igår var nämligen vi igång hela dagen och idag är vädret skräp. Jag har ingen lust att gå ut och fotografera i regnet. Men då vädret är skräp och vi är inne blir man lätt sittande vid datorn. Det blev så att jag hittade helt enkelt en del gamla bilder och de fick representera veckans bidrag till fototrissen.

Den första bilden är tagen på Skansen när vi var där för några veckor sedan. Den andra bilden är från i våras och är en klippskreva utanför Krabi. Den sista bilden är från när vi plockade svamp för några veckor sedan. Vi plockade svamp men Mini plockade annat 🙂

Denna vecka är det temat stenigt och fler trissar finns här.

11 reaktioner på ”Fototriss tema stenigt

  1. Jätefina bilder!…att plocka stenar är något man kan hålla på med hela livet tror jag….Jag plockar alltid med mig stenar hem från olika ställen i världen.

  2. Gillar dina bilder med händer som fångat stenarna 🙂 Så är det vädret avgör en hel del om man kan fota ute eller inte, men det här gick ju hur bra som helst 🙂

Kommentera

