100 dagar

Nu är det 100 dagar kvar. Nedräkning pågår kan man säga. Fast jag känner att jag har sämre koll på vilken vecka jag är i numera. Det går snabbt och jag hänger inte riktigt med.  I magen är det livligt värre dom flesta dagar. Tror faktiskt att det sparkar och killar magen mer nu än vad det gjorde med Mini. Jag mår fortfarande bra men känner av stela höfter om jag är för stilla numera. Igår satt jag på möte nästan hela dagen och igår kväll hade jag riktigt ont i svanken. Tack och lov vaknade jag i morse utan smärta. Idag har varit mer av en vanlig dag på jobbet och då är man upp och rör sig med jämna mellanrum. Ikväll känns det bara bra i svanken 🙂 Jag har varit säker på att detta är en kille hela tiden och jag har bara killnamn på lager. Men häromnatten drömde jag om förlossningen och att det var en tjej som kom. Det är kanske bäst att man börjar fundera på tjejnamn också 😉

2 reaktioner på ”100 dagar

Kommentera

