Fotosöndag tema Njutning

Jag har hela veckan haft en plan på vad jag skulle fota till dagens fotosöndags utmaning. Jag skulle fota oss i skogen sittandes på en stubbe. Kanske med en fika men framförallt ute. Igår var vi ut i skogen och letade svamp men vädret var inte så roligt. Det blev i alla fall så att jag tog aldrig fram kameran och knäppte en bild. Idag har vi stökat på hemma hela dagen och jag har inte hunnit med att fundera på fotoutmaningar och foton. Nu är F på Arlanda och hämtar J, Mini sover och jag sitter helt utslagen på soffan. Men en godispåse har jag 🙂 och som gravid kan jag säga att godis och choklad är just nu njutning tillsammans med en bit egentid. Varsågoda här kommer veckans fotosöndagsbild.

Kommentera

