Fotosöndag tema Kulturarv verses helgen

Den här helgen gick i en rasande takt för tydligen är det måndag igen.Jag tror ingen av oss kände sig speciellt utvilad imorse när dom övriga klev upp för att gå till jobb och skola Själv somnade jag redan kl 20 på soffan igår och ca 20,30 släpade jag mig upp från soffan för att gå till sängen istället. Det mest utmärkande i helgen är nog att vi har kört en massa massa bil. Sen var vi förstås på bröllop och hade det jätteskoj. Igår var vi och snurrade med bilen igen i Stockholm. Jag börjar kunna det här med att köra där i alla fall. Fel kör vi dessutom varje gång, utan min kartläsare vet jag inte hur det skulle gå 🙂 Vi var i alla fall och shoppade lite igår efter vi hämtat Mini och j hos faster L. Sen blev det att åka hem och äta hemmagjord pizza innan det blev soffan och sova för mig.

Igår var det dessutom fotosöndag-utmaning. Denna vecka var temat kulturarv och det var ju lite passande med bröllop då. Det fick bli en bild på ingången till kyrkan i Avesta. Jag hade en bild på själva vigseln som jag tyckte om men brudparet har uttryckt en önskan om att inte dela med sig av bilder i sociala medier utan deras tillåtelse. Men den bild som jag valt känner jag mig nöjd med. Här har ni den.

Kommentera

