Första förskolefotot

Idag kom Minis första förskolefoto 🙂 Dom tog bilder för några veckor sedan. Det är stort på något vis, nu är hon verkligen inte vår lilla bebis längre. Men vi kan förstås konstatera av gruppbilden att hon är fortfarande minst. I alla fall på förskolan. Roligt att få är det 🙂Nu har Mini gått på nya förskolan i lite drygt en månad och jag måste säga att det känns bra. I alla fall jag fick dåligt samvete när vi bestämde oss för att byta när vi ändå fick möjlighet. Vi tyckte personalen var trevlig på den gamla och Mini tyckte mycket om dom. Men det känns som att denna förskola är lite mer genomtänkt både i hur det ser ut men även hur personalen är. Mini är dessutom jättenöjd varje morgon när hon får ta på sig sin ryggsäck för att traska iväg till förskolan. Nu är det inte så ofta som jag hinner vara med och hämta och lämna utan det är mest F som gör det.Eftersom ni inte får se de färdiga förskolebilderna så visar jag denna istället. Den är från när vi var på skogspromenad för ca 2 veckor sedan och letade svamp. Nu ska jag krypa ner i soffan och fortsätta kurera mig från förskoleförkylningen som jag lyckats få 🙂

Kommentera

