Fototriss – Himmel

Den här veckan går fototriss under temat Himmel. Här är mina bidrag under det temat. Den första bilden har jag tagit en morgon i sommar på väg till jobbet. Jag har en rätt så vacker väg att åka varje dag men har varit dålig på att stanna och fotografera den. Den andra bilden Den andra bilden är tagen i sommar när vi var på besök på Skansens rosträdgård. Den sista bilden är tog jag när vi var på väg ut för middag på ön Koh Mook under våren. Fler trissar hittar ni här.

17 reaktioner på ”Fototriss – Himmel

  1. Hedwig

    Vackra, stämningsfulla vyer. Håller med dig, man passerar ofta fina platser där man verkligen skulle vilja stanna för att fota. Kul att du gjorde det.

  2. Tänk vad himlen kan vara föränderlig. Spelar ingen roll var på jorden man är. (Visst en klarblå himmel kan kanske i öknen vara lite långtråkig.) Men annars är variationerna och förändringarna oändliga.
    Snygg triss och tack för kommentar på min sida.

Kommentera

