Härliga fredag

Då var det helg igen och fredagsmys. Fast vi tjuvstartade idag med att vara lediga och har således haft helg hela dagen. På förmiddagen blev det ett MVC-besök där vi mätade magen och bara checkade av att allt är bra. Vilket det också är 🙂 Är i vecka  28 + 4 idag. Jag har varit väldigt trött denna vecka så jag tror att mitt järnvärde kanske är lågt. Har ätit lite extra järn under veckan och vi tog prover idag men jag fick aldrig höra hur det låg. Sen tog vi en tur till Ikea och Erikslund. Där checkade vi av rean till Expert. Hade det inte varit ett hundratal som köade bara för att komma in i butiken så hade jag gärna gått in. Vet ett par kameragrejer som skulle sitta fint att handla på rea. Nu nöjde vi oss med att kika på kön och gå vidare till Ikea där jag köpte en laptopkudde att ha i knät. Sen åkte vi hem för lunch och har sovit och softat sedan dess.

4 reaktioner på ”Härliga fredag

Kommentera

