Fotosöndag ”Spänning”

Dagens bild är för fotosöndag. Där temat för denna vecka har varit spänning. För mig blev det denna bild som jag valde till slut. En liten lampa som jag kopplat till ett batteri. Jag hade en annan bild för temat som egentligen var en favorit men i slutändan var det denna bild som passade in bättre på veckans tema. Den här veckan har varit riktigt rolig för jag hade en stark idé från början tog några bilder men var inte nöjd. Bestämde mig för en av de andra idéerna som jag hade och sen har jag grejat och fotat och sen photoshoppat och har ett par till bilder som jag är ganska nöjd med innan jag fick denna bilden. Det var ett roligt tema och jag hade många idéer. Den här veckan kan man vinna en heldag till photoshopday och det skulle vara väldigt roligt. Men jag tror inte att jag kommer vinna med min bild för det är många som tar riktigt bra bilder som är med i utmaningen. Här kan ni se den andra bilden som blev min favorit men passade sämre in på temat. Jag har lite ångest att jag inte la upp den bilden istället men men…

2 reaktioner på ”Fotosöndag ”Spänning”

Kommentera

