God morgon!

Här har vi softat och tagit det lugnt på morgonsidan. Lite Bamse har vi hunnit se och jag tycker att det är underbart eftersom det är något som man själv kommer ihåg. Den här veckan känns det som att hösten på riktigt är här och det har regnat och varit tråkväder ungefär varannan dag om inte mer. Det har dessutom varit en lång vecka då jag denna vecka arbetat hela fem dagar. Det är synd om mig va 😉 Men jag som är van vid en extra ledig dag kan berätta att den extradagen kändes och igår somnade jag redan kl 8, bara en liten stund efter Mini. Bjuder på några höstbilder från de senaste veckorna.

4 reaktioner på ”God morgon!

  1. Oh vi såg oxå Bamse , man får sånna minnen. Men Elvira gillade inte, Djungelboken är hennes favorit . Ha ha hon kom också hem från dagis och sa ajja bajja… Och viftade mycket noga med fingret. De tar verkligen efter allt !

    1. Jag tror Bamse gick hem här men det var nog mest för min och Fredriks förtjusning 🙂 Djungelboken har vi nog missat att visa.
      Man kommer på sig med att kanske göra mindre lämpliga saker ibland som Mini är snabb med att ta efter men det är ändå häftigt 🙂

  2. Agneta

    Underbart fina bilder från er 🙂
    Här i Ume’ har d regnat till å från hela dan å jag har jobbat men får vara ledig nästa lördag då Linus ska spela hockeycup på ladan 🙂
    Kram,kram från oss till er alla

Kommentera

