Härliga Lördag Här

Här softar vi i vanlig ordning. Jag och Mini ser på Bolibompa medan dom andra sover. Imorgon tänker jag är min tur att sova men som vanligt kommer jag antagligen vakna tidigt. Jag är sådan, den som vaknar först. Men sen tycker jag det är mysigt att inte behöva rusa iväg på en gång utan jag startar datorn, läser lite bloggar, läser tidningar, fikar lite och dricker kaffe innan jag är redo för dagen. På veckorna har jag en bit att åka så dom morgnarna är mer snabba med kort frukost och kaffe i bilen. Idag har vi inte bestämt något speciellt som vi ska göra men det lutar mot att vi ska fixa i sovrummet med nya tapeter. Sen ska det in ett nytt golv där men vi hinner nog bara en del i helgen. Fast vädret är fint så kanske att vi skulle ta oss ut istället och ta en lång skogspromenad. Eller haha, skoja bara, hmm… lång och lång promenad. Mina promenader är rätt så korta just nu. Det räcker med att gå till affären och tillbaka så behöver jag vila 🙂 

Men oavsett vad vi hittar på så ska ni ha en härlig lördag och en bra helg 🙂

En reaktion på ”Härliga Lördag Här

  1. Agneta

    Blev en riktig hockeydag HELA lördagen-jättekul!!
    Vad stor Mini ser ut på varje kort ❤ ❤
    Kram från ett regnigt Umeå

Kommentera

