Snabba veckan

Det här var verkligen en snabbgående vecka. Men de senaste två dagarna har varit ganska långa med både jobb, besiktningar av bil och förskoleträffar samt biblioteksinformation. Det är också sådana dagar som nu då jag ser nackdelen med att pendla så långt som jag gör varje dag. Igår träffade jag Mini i hela 5 minuter och idag ingenting eftersom hon sov när jag kom hem. Tur att det inte händer så ofta. Men imorgon blir en kortare dag och sedan mina vänner 🙂 är det fredagkväll och helg. Gott!

2 reaktioner på ”Snabba veckan

    1. Linda

      Visst är det så 🙂 Ser fram emot tre lediga dagar med lilla skruttungen.
      Här hade vi minsann -1 grad i morse vid 06,45 🙂 Måste leta fram vantar och mössa nu…

Kommentera

