Fototriss tema Så här ser det ut där jag är

Då var det dags för veckans fototriss där temat för veckan är att visa hur det ser ut där jag är. Jag bjuder på dagsfärska bilder från idag då vi tog oss till nästa stad för lite tävling. Vi var nämligen och kikade på undervattensrugby. Det fick bli tre bilder därifrån istället för att visa upp det fantastiskt gråa vädret som vi har här idag.
Fler trissar hittar ni här

 

9 reaktioner på ”Fototriss tema Så här ser det ut där jag är

  1. Helt klart en annorlunda triss, men en positivt annorlunda,
    klart man inte vill se gråväder i varje triss.
    Och alla är ju inte utomhus, inte jag heller…

    Tjingelingen.

Kommentera

