Febril aktivitet

Här hemma råder det febril aktivitet. Men om jag ska vara ärlig så är det inte jag som står bakom den. F och J har under två dagar skrapat border och tagit bort tapeter från garderober. Vi ska nämligen tapetsera om i bägge sovrummen. Själv ska jag säga att igår gick jag och la mig nästan direkt efter Mini eftersom jag var trött efter ha sovit bara 3 timmar natten innan. Idag har jag varit lite mer aktiv men mest med att pyssla på allmänt här hemma. Visst var det var en rätt härlig blå tapet som dolde sig under det översta lagret. Storblommig blå, nästan så man skulle haft kvar den som fondvägg. men den färgade av sig rätt bra när F blötte ner den för att den skulle lossna från dörren.

En reaktion på ”Febril aktivitet

Kommentera

