Vecka 35 + 2 och färdigjobbat

Igår jobbade jag min sista dag. Kändes ganska tråkigt eftersom jag har trivts så bra. Kanske, kanske att jag kan komma tillbaka dit men med två små barn är det ganska långt att pendla 8,5 mil enkel väg till jobbet. Jag hade egentligen tänkt jobba den här veckan och även nästa vecka men det blev för tungt. Jag har varit så trött dom sista veckorna att jag har inte orkat något och det går ut över alla här hemma. Sen får man dåligt samvete för att man inte orkar, man är sur och vresig och då blir man bara ledsen och får dåligt samvete istället. Jag tog ut dom semesterdagar jag hade kvar och gick hem lite tidigare vilket känns som ett bra beslut. Idag har jag haft min första lediga dag och det har inte blivit så mycket gjort alls. Men jag hade ork att leka med Mini ikväll och ta några foton så det känns bra. Jag är nu i vecka 35 + 2 och det är bara några dagar kvar tills jag är i vecka 36 +1. det var den dagen som Mini bestämde sig för att komma. Det behöver med andra ord inte vara så länge kvar. Förutom tröttheten, har jag nu ganska mycket halsbränna,  jag är stel, stor och otymplig och har svårt att sova på nätterna. Jo, jag är nog lite less nu 🙂 Men jag tror det här pyret är en kille som kommer att komma vecka 37. Gissa får man faktiskt, det gör det lite mer spännande. Eller vad tror ni?

2 reaktioner på ”Vecka 35 + 2 och färdigjobbat

Kommentera

