Vecka 36 + 1

Då har vi kommit till dagen 36 +1. Det här var dagen (36+1) jag födde Mini under min förra graviditet men idag så känns det lugnt. Inget barn på väg i dag i alla fall. Under dagen har vi softat, lekt, tagit en promenad och kikat på änderna vid dammen, sovit och nu ser Mini på barnprogram medan jag strax ska gå och stöka i köket. Man kan nog säga att nu är min bloggpaus över och den blev inte så lång. Men jag är fortfarande ganska trött och behöver mycket vila för att orka. Saker får helt enkelt vara utifrån vad jag känner att jag orkar med.

En reaktion på ”Vecka 36 + 1

Kommentera

