Snö och väntan på magen

Redan igår sa både jag och J att det kom snöblandat regn. Men Fredrik menade på att det var bara önsketänkande från oss, det regnade bara. Men när vi vaknade imorse var det faktiskt vitt på marken och det har snöat hela dagen idag. Det är runt 0-gradigt idag så det är ändå en ganska blöt snö. Det är så skönt när det blir vitt ute och jag önskar verkligen att snön får stanna. Allt blir ljusare och vackrare ute.

Annars händer det inte så mycket här. Jag har passat på att julpynta bloggen och läsa lite bok idag medan Mini har varit på förskolan. Det är 10 dagar kvar till beräknad förlossning och jag har inga känningar alls. Det är alldeles stilla och lugnt i magen. Ja, pyret där inuti rör sig varje dag som den ska men ingenting annat händer. Jag har inga förverkar eller några känningar alls och har inte haft det på över en vecka. Nu har jag kommit till vecka 38+4 och jag som trodde att det skulle hända något under vecka 37. Det kanske blir en riktig julbebis det här till slut.

5 reaktioner på ”Snö och väntan på magen

  1. Agneta

    Snö=I like 🙂
    Träffade underbara L på stan idag å innan sprang jag in i S som hade shoppat lite 😉
    Kram på dej å magen

Kommentera

