Sjukstuga

Här har det varit sjukstuga några dagar. Det började redan förra helgen med Mini som först blev förkyld. Sen blev jag förkyld, jag hade ont i halsen när jag åkte till förlossningen och använde väl upp hela lagret med näsdukar på BB. Efter det blev J sjuk och sist Fredrik. Även lillebror har varit lite snorig, men för honom har det varit ganska bra. Men både jag och F har haft feber under några dagar och febern fick jag i helgen sådär drygt en vecka efter förkylningen startade. Nu har det tack och lov vänt men man har varit lite knäckt under några dagar. _MG_9696

En reaktion på ”Sjukstuga

Kommentera

