Årssammanställning Juli till Augusti 2012

Vi fortsätter året med juli månad då jag fick mina första två veckor på semester. Mamma och pappa kom ner på besök. Vi odlade paprika och chili, och fick se lillebror igen då vi gjorde tillväxtultraljud. Jag åkte runt på loppisar och fyndade bland annat en gunghäst. Vi passade på att åka till Viken en del och vädret fortsatte vara ombytligt. Häst

Under augusti fick jag min andra period av semester och jag åkte med kidsen upp till Umeå en sväng. Det blev den sista resan upp för året. Vi passade på att äta kräftor vid havet och jag fyndade en säng till Mini. Vi hann även med ett besök på skansen innan semestern tog slut och det var dags för Minis andra inskolning på förskolan. Jag blev lite piggare igen efter en lång tid av graviditetströtthet. Vi blåste en massa bubblor och jag fick nöjet att prova på riktig tågpendling. _MG_9091

Snabbt var september här och med det kom hösten. vi letade svamp men det blev inga bär. Vi passade på att åka på bröllop i dalarna och körde fel i både i tid och rymd. Mini tog det första förkolefotot och jag jobbade på. IMG_6579

I oktober kom tröttheten tillbaka men jag passade ändå på att sy en ryggsäck till Mini. Jag åt en massa kanelbullar men annars försvann nog oktober i sömn, jobb och pendlande. Vi påbörjade projektet med att göra om sovrummen och jag tog tillslut en bloggpaus. _MG_9573

November var mörk och jag slutade jobba. Nu började en lång väntan på att lillebror skulle komma. Mini fyllde år och vi passade på att fira. IMG_6909

I december kom äntligen den vi väntat på och vi fick den bästa julklappen. Nu bestämde sig äntligen lillebror sig för att komma och han kom på utsatt dag plus några timmar. Snörik och vacker blev månaden och det blev en massa pulkaåkning. _MG_9686

Året blev inte vad jag väntade mig och det har varit både roligare men framförallt jobbigare än vad jag trodde det skulle bli. Nu laddar vi för ett nytt  2013 och jag hoppas att det nya året för med sig en massa spännande, roliga och mysiga stunder att se fram emot. _MG_8963

Kommentera

