Ett litet fototips

Tänkte jag skulle dela med mig av ett litet fototips idag. Det är ganska enkelt. Se gärna till att batteriet är laddat på kameran innan du ger dig ut på en fotoexpedition. Speciellt bra om du ska köra en liten bit innan du ska ta bilden.6585c0f0661e11e29edf22000a1e9a73_7

Känner mig lite generös idag så jag kommer med ett till litet fototips. Här kommer nästa tips. Se gärna till att reservkameran har ett laddat batteri. Ok jag kan medge, det kanske är liiite lyxigt att ha en reservkamera och att faktiskt komma på att köra för att hämta den. 9234adda662a11e2ab3b22000a9f14cb_7Tack alla tillverkare för dagens mobiltelefoner med kamerafunktion 😉 och instagram. Det var mitt lilla I-landsproblem för dagen…

2 reaktioner på ”Ett litet fototips

Kommentera

