Sjukstuga

Här har vi sjukstuga just för tillfället. Det är A som är förkyld med feber. Det har varit mest feber och hosta men idag börjar det även bli lite snorigt. Lilla C är snorig även han men har inte haft någon feber. Idag har vi dragit ut saccosäcken till vardagsrummet och A har tillbringat morgonen på den. Hon har kikat på tv, läst lite bok och sovit en stund. Det märks att hon är sjuk för så här stilla brukar hon aldrig vara. Själv har jag fastnat framför datorn och surfat runt på olika sidor, läst träningsbloggar, uppdaterat och fixat med min träningsdagbok o.s.v. Samtidigt som jag läst om träning och hälsa har jag tryckt i mig det sista av Hallongrottorna som vi bakade för några dagar sedan. Bra kombo där 😉 Inget vettigt har blivit gjort med andra ord.

4 reaktioner på ”Sjukstuga

Kommentera

