Fotosöndag tema ”trasig”

Igår tog vi en promenad ner på stan. Där fick A en ballong som hon glatt höll och grejade med hela vägen hem. Väl hemma skulle hon gå uppför trappen själv med ballongen. Naturligtvis sa det PANG. Men eftersom temat för denna veckas fotosöndag är ”trasig” så passade jag på att få min temabild.

Det här blev bilden jag lämnade in för temat. Tycker att färgerna i bilden blev bra samt det rostiga mot den trasiga ballongen gör bilden lite dubbel. Bild

Jag tog även denna bild men valde bort att använda den till utmaningen eftersom jag tycker att ballongen syns för lite. Men tycker nästan mer om den här eftersom den har en annan känsla. Bild

Nu ska vi knäppa på tv.n och ladda för Vasaloppet. Vore väl en fin utmaning att fundera på till nästa år 🙂

Kommentera

