Tänkte inte…

börja vikthetsa här även om jag kämpar på för att tappa lite i vikt. Men jag brukar väga mig på torsdagar och idag hade jag gått ner 0,5 kilo trots att jag ätit godis och sunkmat hela helgen. Det viktiga är inte det utan det viktiga är att idag har jag gått ner exakt hälften av vad jag har planerat. Jag har sedan jag kom hem från BB gått ner 9,5 kilo och nu har exakt 9,5 kilo kvar. Det känns riktigt bra och pepp åt mig 🙂
image

2 reaktioner på ”Tänkte inte…

  1. Agneta

    Bra jobbar gumman å fin i håret som 17 är du ju också 🙂
    Kram från en slalomslö mamma(men lycklig!!!)

  2. Tack 🙂
    Är avis på er som har möjlighet att vara ute i backen hela dagen… Men nästa vinter blir det åka av. Visst drar vi på en tjejhelg 🙂

Kommentera

