Bloggfunderingarna som är

Bloggfunderingarna fortsätter men just nu har jag bestämt mig för att fortsätta som vanligt. Det är trots allt roligt att blogga och även om jag skulle avsluta denna sida så skulle jag nog välja att starta en annan blogg någon annanstans istället. Jag är också jag och även om jag skulle byta sida så skulle det ändå bli ett väldigt liknande innehåll på bloggen jämfört med det jag har idag så varför byta.  Att fotografera är det jag tycker om att göra men det har varit mycket nu kombinerat med att det är mörkt ute. Lusten att fota kommer med våren, ljuset och det vackra som finns där ute. Nä, jag blir kvar och fortsätter som innan 🙂

Kommentera

