Efter Vabruari kommer Vabrs?

Idag är jag hemma med en sjuk liten tjej. Hon har sovit illa inatt och kom över till oss runt klockan 1. Då var hon varm och febrig och idag har hon fått stanna hemma från förskolan. A känns förutom febern ändå rätt så pigg i övrigt. Men är lite grinig idag och det är det som skvallrar mest om sjukdom. Vi övriga mår bra och vi siktar på att det fortsätter så. Vill inte bli sjuk just nu, då vi har så mycket annat att göra. _MG_0333-2Tog denna bild för några dagar sedan på mina två trollungar 🙂

3 reaktioner på ”Efter Vabruari kommer Vabrs?

  1. Hej 🙂
    Som svar på din kommentar så ja, det är fruktansvärda köer, på vissa områden. Jag bor stax utanför stan där de finns 33 platser och över 50(!) barn i kö. Vi låg på plats 35 i augusti, i förrgår plats 49 pga alla syskon, så vi kommer aldrig få plats om inget mirakel händer.
    I stan får de flesta plats till hösten men inte alla, de andra får gå på Matrisen, som tyvärrr har mkt dåligt rykte men min dotter gick där i väntan på att få plats och vi var jätte nöjda med tanke på deras förutsättningar. Förmodligen kommer min minsta få gå där en sväng han med.

    Tror föresten att våra barn är rätt så lika gamla. nov 2010 och okt 2012 är mina födda 🙂

Kommentera

