Äppelpajsöndag

Som en väldigt god avslutning på en bra helg passade vi på att göra äppelpaj. Riktigt gott med en massa vaniljssås till. Annars var en lugn dag igår då jag och lilla C passade på att sova bort en stor del av eftermiddagen. Känns som det var det tag sedan jag tog det så lugnt att jag hann med att vila en stund sådär mitt på dagen. Idag har vi lyft upp en massa kartonger till förrådet. Jag har ordnat med sommardäck till cykeln samt en liten löptur på eftermiddan. A bestämde sig för att vakna klockan fem i morse så det känns som jag har hunnit göra hur mycket som helst innan lunchen. _MG_0617

Kommentera

