Pass 3 av 50 avklarad

Idag sprang jag och F veckans tredje och sista pass tillsammans. Han hade löparvagnen med två barn i och jag kämpade på utan vagn och barn men med några fina hejarop från vagnen. Gick faktiskt riktigt bra och jag höll en ganska bra hastighet. Vi hade som mål att springa 6 km men när vi kom hem och kollade gps:en hade vi inte sprungit riktigt så långt som vi skulle enligt planen. Det blev bara 4,7 km men eftersom det gick så bra att springa är jag nöjd ändå. När vi sprang kom det lite regn och det var riktigt skönt. Nu är jag trött efter en aktiv dag med både mycket cykling och löpning så här är det soffläge som gäller.

3 pass, 1 timme och 59 minuters löpning samt 15,1 km är veckans summering. Känns rätt ok även om när jag ser sammanställningen inser att jag är ganska långsam. Nåja, bättre kommer det att bli 🙂

Kommentera

