Pass 6 av 50 gjord

Det går undan nu, jag är snabbare än vad schemat säger. Igår skulle jag egentligen vila men vi hade sommaravslutning på jobbet och med det blev det brännboll på schemat. Inget egentligt löppass men det blev en hel del intervallträning under tiden vi spelade. Jag bestämde mig för att verkligen ge järnet varje gång jag skulle springa och att det skulle kännas. Det är många år sedan jag spelade sist men det var riktigt skoj faktiskt 🙂 Helt slut blev jag efter och har faktiskt lite träningsvärk idag i rygg och ben. Undrar ni vilka som vann? Vi såklart 🙂 Nu blir det två sköna vilodagar innan jag kör nästa pass.

image

Kommentera

