Pass 12 av 50

Ha, ni trodde jag hade gett upp löpningen nu ett tag 🙂 Men jag har varit ut och sprungit som jag ska. Har bara inte skrivit om det här. Tänkte att det  kan bli lite tråkigt att mala på om träningspass gång efter gång. I alla fall har jag varit ut idag och passat på att springa 6,4 i skogen. Fast min telefon ringde under de sista meterna så passet blev 6,19 istället. Känns helt ok ändå 🙂  Sprang ett ganska backigt spår idag och jag var ganska slut efter mina kilometrar. Behöver definitivt springa mer av den här typen av spår då det egentligen är lite roligare att springa i skog och efter stig och när det går upp och ner. Tror att det ger mer också då det är tuffare att springa så. Jag hade definitivt skakiga ben när jag satte mig på cykeln för att cykla hem efter. Men skönt att trampa ur benen lite på vägen 🙂

Med dagens pass är veckans träning gjord. Det blev 3 löppass och 1:57 minuter samt en sträcka av 16,1 km.

2 reaktioner på ”Pass 12 av 50

Kommentera

