Köpte en bok häromdagen

Det blev Olgas bok, träning för nyblivna mammor. Nu har jag förstås redan kört en del mage men inte alls så flitigt som jag skulle behöva och utan något större resultat. Den här boken kändes enkel och bra med styrkeövningar för hela kroppen som man enkelt kan göra hemma. Dessutom verkar hon veta vad hon pratar om. Jag hakar helt enkelt på boken och hoppas på en förändring. Ett tag tänkte jag nästan leta upp ett par smaljeans för att få en före och efter bild. Jag har inte gjort det ännu. Jag vet inte, man kanske ska göra det för det är ganska inspirerande att se om det blir någon förändring. Fast om man bara kämpar på och inte ger upp så brukar det hända saker. Boken uppdelad i olika steg och ganska enkel att följa. Gjorde det första programmet idag och ska följa det ett par veckor innan man byter till nästa program. Så bygger boken vidare steg för steg. _MG_7209

Kommentera

