Vad kan man säga…

Mango och banansmoothie blev populär. Den var så god att jag knappt fick behålla den själv 🙂 Annars har min dag varit mycket trött. Jag somnade inte förrän halvfem i morse och blev väckt till strax före åtta. Hade tänkt ut och cykla efter lite stigar i skogen idag och känna hur det känns efter förkylningen. Men de planerna fick jag avstyra. Tänker att jag blir sjuk igen på en gång om jag inte sover bättre innan träning. Det är en sak om man ändå känner sig pigg men om man är trött och slut samt lite sömn så tror jag det är bättre att skjuta upp träningen. Det blev en morgonpromenad istället. Ibland får man vara lite good enough. _MG_7236

Kommentera

