Det blev en paus igen :-)

Då är vi hemma igen och idag är sista dagen av ledighet innan allvaret börjar igen med jobb och vardag. Sista veckan av semestern drog vi ner till Viken igen och njöt av uteliv och solsken. Vi har haft riktigt fint väder och vi hittade på en ny badplats med sandstrand och brygga att lata sig på bara ca 500 meter från stugan. Den här veckan har vi latat oss, badat, ätit gott och fixat lite med det gamla huset som står på gården. C har snurrat och grejat och har helt plötsligt blivit riktigt rörlig. A har lekt och sprungit runt på gården. Hon tycker att det är det bästa som finns att bo i Viken i husvagnen. Vi har promenerat upp på berget och plockat smultron var och varannan dag. Något som jag inte gjort som jag ska är att träna. Jag har varit lat hela veckan och min mesta träning har bestått av att lyfta gamla möbler och promenader upp på berget. Men eftersom vardagen startar igen så har jag naturligtvis planerat in träning denna vecka som kommer. Jag körde ett häftigt mtb-pass förra lördagen och jag har faktiskt haft ont i mitt ena knä och baksidan av låret efter det passet. Jag tror faktiskt att vilan har varit i alla fall lite befogad då det nu känns helt bra igen. Men nu är det dags att återgå till vardag med träning men idag är det mest tvätt och plockning här hemma som gäller. _MG_7276_MG_7273 _MG_7291 _MG_7294

Kommentera

