Styrka på fredag

Idag letade jag mig till gymet för ovanlighetens skull. Tycker om att gymma så att säga men har svårt att ta mig för att komma iväg. Speciellt nu under sommaren. Det blir mest uteträning eller styrkepass hemma. 45 minuter helkropp blev programmet. Kände mig lite ostrukturerad men det brukar komma igen ganska snabbt när man varit några gånger. Körde inte efter något program men valde ben, rygg mage först och stora muskelgrupper.

Det blev:

  • 10 min uppvärmning
  • 3*12 benpress
  • 3*12 bensträck (vet inte vad den heter 🙂
  • 3*12 lårcurl
  • 3*12 Drag mot rygg
  • 3*12 Bröstpress
  • 3*12 Biceps med hantlar
  • 3*12 Död insekt
  • Sidoplanka
  • Rak planka
  • 3*12 Ryggresningar

Klart 🙂

Kommentera

