De senaste 6 veckorna och kommande 6 veckor

Min träning under de senaste 6 veckorna har sett ut så här:

Jag har totalt tränat 19 pass. Jag hade då en vilovecka då vi var på semester men snittet blir 3,2 träningspass per vecka. Löpning bestod av 11 pass. Cykel bestod av 2 pass och det blev 5 pass styrketräning. Total träningstid för perioden är 11 timmar och 45 minuter. Det blir nästan två timmar per vecka som jag lagt på träning.

Kommande 6 veckor siktar jag mot att träna totalt 21 pass. Jag tänker mig styrketräning 1 gång i veckan, löpning 2 gånger i veckan varav ett pass ska vara i intervall samt att jag tar mig ut på några fler cykelpass.

Kommentera

